Partner Instruct Uitgeverij

Uitgeverij Instruct – dé marktleider in lesmethoden voor digitale geletterdheid en digitale vaardigheden voor het po, vo, en mbo voor digitale geletterdheid en digitale vaardigheden, en dé codeerschool, dé partner voor het onderwijs voor een sterke visie en duurzame implementatie van digitale geletterdheid – slaan de handen ineen.

Het perspectief

Door samen te werken zijn beide partijen nog beter in staat scholen een compleet aanbod en goede kwaliteit te bieden. Samen richten we ons op:

• Een blijvende impact op scholen door integratie van digitale geletterdheid in het curriculum.
  • Het bouwen aan een toekomst waarin elke leerling (en leerkracht, èn ouder) digitaal vaardig is.
  • Het ondersteunen van scholen met visie, beleid, leerlijn, en workshops, vakleerkrachtentrainingen, vandaag en morgen!

We zorgen ervoor dat scholen compleet ontzorgd worden met:

• Een marktleidende, modulaire lesmethode die op maat wordt vormgegeven in een leerlijn.
  • Deskundige lessen voor leerlingen, en trainingen/workshops voor leerkrachten én ouders.
  • Een maatwerk programma voor visie, beleid en implementatie van digitale geletterdheid. Met één aanspreekpunt.

Jouw wensen, behoeften en budgetten blijven altijd het uitgangspunt van een samenwerking.

Waarom?

Instruct biedt de lesmethode DIGIT, die volledig op maat kan worden ingericht en gericht is op de specifieke behoeften van de school.

Wil je een lesmethode die aansluit op de einddoelen van het SLO en zich richt op A.I., data, programmeren of juist de wisselwerking tussen media, mens en samenleving? De hele leerlijn kunnen wij d.m.v. DIGIT voor je inrichten.

Kies je voor DIGIT via dé codeerschool, dan kies je voor volledige ontzorging in digitale geletterdheid onder één dak.

Zelf ervaren?

Neem vrijblijvend contact met onze Beleidsadviseurs op voor een adviesgesprek om te ontdekken wat jij nodig hebt voor jouw opgave. We bieden jou één aanspreekpunt voor het gehele traject. Wellicht is dit partnerschap precies wat bij jou past!

"Van DG-druk naar DG-ondersteuningsgeluk"

Wanneer je voor toekomstbestendig onderwijs gaat maar je hebt op het gebied van digitale geletterdheid niet de nodige skills in huis…dan bel je dé codeerschool! Zij maakten voor ons een realistisch en haalbaar beleidsplan op maat. Wij gingen van DG-druk naar DG-ondersteuningsgeluk!

Ellen Brand van De Watermolen met Dé Codeerschool
Ellen Brand

De Watermolen

"Van grote meerwaarde voor onze school!"

Dé codeerschool zorgt bij ons al een paar jaar naar volle tevredenheid voor vaste leerkrachten digitale geletterdheid. Ze zijn écht onderdeel van het team! Er is veel flexibiliteit en ze zijn zeer oplossingsgericht. Ze zijn van grote meerwaarde voor onze school!

Tevreden klant Pieter Bosman van IKC het talent schrijft review over diensten Dé Codeerschool
Pieter Bosman

IKC Het Talent

"Dé codeerschool is een must voor iedere school!"

Alweer 2 jaar hebben wij lessen van docenten van dé codeerschool. Leerlingen krijgen écht nieuwe vaardigheden mee en leren op een andere manier kijken naar vraagstukken Ook is er differentiatie; iedere leerling komt tot zijn recht. Wat betreft digitale geletterdheid is dé codeerschool een must voor iedere school!

Dennis Brand De Spiegel & De Gouw
Dennis Brand