Werken bij Dé Codeerschool

Wil jij leerlingen leren programmeren of leren omgaan met de digitale wereld van morgen? Bij Dé Codeerschool maken we ons daar hard voor. Wij geloven namelijk dat digitale geletterdheid de sleutel is tot een veelbelovende toekomst voor elke leerling. Daarom strijden wij voor het creëren van een omgeving waarin elke leerling, ongeacht de achtergrond, voorbereid wordt op een wereld waar de technologie van morgen centraal staat door leraren en leerlingen digitaal vaardiger te maken. We voorzien hen van de ‘21e-eeuwse vaardigheden’ volgens het SLO, o.a. door het inzetten van vakleerkrachten, schrijven van visie en beleid en hulp bij de implementatie van het vakdomein digitale geletterdheid.

Voor een rol bij Dé Codeerschool is het geen probleem als je nog niets van de inhoud digitale geletterdheid’ weet: Dé Codeerschool is expert en kan jou alles leren wat nodig is voor deze rol!

Openstaande vacatures

Als Vakleerkracht digitale geletterdheid geef jij lessen die aansluiten bij dit domein, bijvoorbeeld mediawijsheid; (hoe verdient Youtube geld), digitale informatievaardigheden; (hoe kan ik slim zoeken op google) Computational Thinking; (maak het spel flappy bird na in Scratch) en ICT-Basisvaardigheden; (hoe zet ik de computer uit). Wanneer nodig draag je bij aan leerlijnontwikkeling of leid je workshops en enthousiasmeer je zo leerlingen over programmeren met de micro:bit bij Microsoft.
We komen graag in contact wanneer jij voor de klas gestaan hebt, onderwijsassistent studeert, creatief invaldocent bent of gewoon nieuwsgierig bent naar werken bij Dé Codeerschool.

Als Beleidsadviseur bouw je een netwerk in het onderwijs op, onderhoud je deze en geef je ze alles wat ze nodig hebben om maatwerk beleid te vormen en implementeren. Voor deze of een vergelijkbare rol heb je leidinggevende ervaring binnen het onderwijs, ben je commercieel of goed in het leiden van een verandertraject.

Staat jouw volgende stap er niet tussen? Neem contact op om te onderzoeken of we elkaar toch kunnen versterken. Innovatie start met het slim inspelen op kansen, en mogelijk ben jij die kans die ons verder helpt.

Vacatures op