Onze diensten

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged.

Vakleerkracht
inzetten

Een vakleerkracht digitale geletterdheid van Dé Codeerschool. Dat betekent direct goede inhoudelijke lessen en duidelijke leerdoelen die aansluiten op de visie van het SLO. Wij hebben de kennis en ervaring voor het geven van deze lessen.

Beleidsplan opstellen

Bij het invoeren van het domein digitale geletterdheid hoort een duidelijk beleidsplan zodat binnen het team de neuzen dezelfde kant op staant. Samen kijken we naar wat er voor jullie school nodig is voor 100% resultaat. Wij zorgen voor hetbeleidsplan op maat; van visie naar praktijk.

Beleid implementeren

Door de samenwerking met verschillende partners kunnen we jullie als school of bestuur van A t/m Z informeren en ontzorgen. Op deze manier kunnen we makkelijk en snel het beleid implementeren binnen jullie bestuur of school.