Onderwijs klaar voor morgen: met digitale geletterdheid.

Wij maken digitaal vaardig, zodat iedereen optimaal voorbereid is op de wereld van vandaag en morgen.

Wij regelen het!

Ontbreekt het jouw school aan kennis, visie, beleid, tijd, personeel of draagvlak rond Digitale Geletterdheid?

Waarschijnlijk komt het succesvol implementeren van Digitale Geletterdheid dan niet van de grond.

Met expertise en dé complete ontzorging van dé Codeerschool lukt dat wél.

Veel scholen hebben al ervaren hoe onze bewezen aanpak met op maat gemaakte oplossingen hen volledig voorziet op het gebied van digitale geletterdheid. Want wij overbruggen het gat tussen onderwijs en digitale geletterdheid voor het PO, VO, MBO en SO. Door heel Nederland streven wij naar digitale gelijkheid en digitale zelfredzaamheid door middel van één van onze pakketten:

De uitdagingen met het implementeren van digitale geletterdheid remmen de ontwikkeling die de leerling nodig heeft voor zijn of haar toekomst.

Met onze ervaren, bevoegde vakleerkrachten door heel Nederland kun je alvast aan de slag.

Met dit pakket kies je voor de meest complete begeleiding en ontzorging in het opstellen van beleid en het implementeren van het kernvak digitale geletterdheid.

Jij krijgt zo goed, duurzaam en samenhangend onderwijs.

In dit implementatie-pakket ligt de focus op het vormen van een maatwerk leerlijn voor digitale geletterdheid en op advies voor gerichte professionalisering voor leraren.

Zo integreren we het vak naadloos en probleemloos in het curriculum.

Belangrijke data voor subsidie Verbetering Basisvaardigheden

De invloed van Artificial Intelligence (AI) op het onderwijs

Dé codeerschool en Microsoft: genomineerd voor Computable Awards met Dream Space

Het belang van een nulmeting in digitale geletterdheid voor basisscholen

Webinar: hoe motiveer ik het lerarenteam om met digitale geletterdheid te starten?

Leerlingen leren programmeren. Dit zijn onze favoriete tools en leermiddelen

"Van DG-druk naar DG-ondersteuningsgeluk"

Wanneer je voor toekomstbestendig onderwijs gaat maar je hebt op het gebied van digitale geletterdheid niet de nodige skills in huis…dan bel je dé codeerschool! Zij maakten voor ons een realistisch en haalbaar beleidsplan op maat. Wij gingen van DG-druk naar DG-ondersteuningsgeluk!

Ellen Brand van De Watermolen met Dé Codeerschool
Ellen Brand

De Watermolen

"Van grote meerwaarde voor onze school!"

Dé codeerschool zorgt bij ons al een paar jaar naar volle tevredenheid voor vaste leerkrachten digitale geletterdheid. Ze zijn écht onderdeel van het team! Er is veel flexibiliteit en ze zijn zeer oplossingsgericht. Ze zijn van grote meerwaarde voor onze school!

Tevreden klant Pieter Bosman van IKC het talent schrijft review over diensten Dé Codeerschool
Pieter Bosman

IKC Het Talent

"Dé codeerschool is een must voor iedere school!"

Alweer 2 jaar hebben wij lessen van docenten van dé codeerschool. Leerlingen krijgen écht nieuwe vaardigheden mee en leren op een andere manier kijken naar vraagstukken Ook is er differentiatie; iedere leerling komt tot zijn recht. Wat betreft digitale geletterdheid is dé codeerschool een must voor iedere school!

Dennis Brand De Spiegel & De Gouw
Dennis Brand

De Spiegel & De Gouw

Laat je inspireren door ons team

Dé codeerschool vindt dat elke leerling een kansrijke toekomst verdient door sterke digitale vaardigheden.

Vind jij dat ook? Neem dan vrijblijvend contact op met dé codeerschool om de mogelijkheden te bespreken en een startmeting te verrichten.

“Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque non rhoncus diam, quis ultricies lectus. Maecenas quis turpis lacus.|

Mick Keuzen

Directeur ‘Het Bonhoeffer College’

Zij zijn onderwijs klaar voor morgen:

Ontvang de whitepaper

Volg de checklist implementatie digitale geletterdheid en maak een vliegende start!