Manon
Geschreven door: Manon knoop
4 september 2024

Belangrijke data voor subsidie Verbetering Basisvaardigheden

Voor veel scholen is de subsidie Verbetering Basisvaardigheden hard nodig om het niveau van digitale geletterdheid verder op peil te brengen. Er dienen zich nieuwe, belangrijke data aan voor prioriteitsscholen, en scholen die het activiteitenplan moeten opstellen. Lees er hier meer over!

Subsidieaanvraag ronde 1

Deze ronde is reeds gesloten. Een activiteitenplan moet beschrijven hoe de subsidie ingezet gaat worden.

Voor ronde één moet dit activiteitenplan tussen 2 september en 11 oktober 2024 worden ingediend.

Subsidieaanvraag ronde 2

Prioriteitsscholen kunnen tot 13 september 2024 de subsidieregeling Verbetering Basisvaardigheden weer aanvragen.

Wij begrijpen dat het indienen van een sterk activiteitenplan een uitdaging kan zijn. Daarom staan de deskundige adviseurs van Dé Codeerschool klaar om jouw school te begeleiden bij dit proces. Samen zorgen we ervoor dat jouw aanvraag volledig en overtuigend is.

Ondersteuning nodig?

Is de subsidie nodig om digitale geletterdheid op jouw school te verbeteren? Begin dan vandaag nog met voorbereiden. Zet zo de stap naar een toekomst waarin elke leerling digitaal vaardig is en voorbereid op de wereld van vandaag en morgen.

Plan daarvoor hier een afspraak in met één van onze experts. Je krijgt kosteloze ondersteuning bij de aanvraag van de subsidie en het opstellen van het activiteitenplan.

Blog

Laat je inspireren en ontwikkelen met onze verhalen, informatie, tips en actualiteiten.

Klaslokaal les school digitale geletterdheid_891018388
Microbit digitale geletterdheid programmeren school_891638731