Webinar: hoe motiveer ik het lerarenteam om met digitale geletterdheid te starten?

Hoe motiveer je als ICT-coördinator of schoolleider het lerarenteam om aan de slag te gaan met digitale geletterdheid? Wij zien in de praktijk vaak dat digitale geletterdheid niet van de grond komt o.a. door een gedemotiveerd team. Kom erachter hoe je jouw lerarenteam kunt motiveren en inspireren. Sluit aan bij onze webinar, met gastspreker Bas van Eekhout.

Yves en Bas delen waardevolle inzichten uit de onderwijspraktijk, strategieën en praktische tips om jouw team niet alleen te motiveren, maar ook actief te betrekken bij de implementatie van digitale geletterdheid binnen het curriculum.

Wat je leert:
– Inspireren en motiveren: leer hoe je enthousiasme creëert en weerstand binnen je team vermindert.
– Praktische tools en strategieën: leer concrete tools en methoden om digitale geletterdheid effectief te integreren.
– Versterken van het onderwijs: zorg dat digitale vaardigheden een vaste plek krijgen in jullie onderwijspraktijk, wat bijdraagt aan een toekomstbestendige leeromgeving.

Praktische informatie:
📅 19 juni 2024 🕢 19:30 – 20:30 📍 LinkedIn Live webinar

Over de sprekers:
Bas van Eekhout is een zeer ervaren sparringpartner in de onderwijswereld op het gebied van ICT, en eigenaar van EekIC. Yves Deen is leerkracht, expert in en kartrekker van digitale geletterdheid, en eigenaar van Dé Codeerschool.

Meld je nu hier aan en zet de eerste stap naar een digitaal gemotiveerd lerarenteam. Zo zijn jouw collega’s klaar om samen met digitale geletterdheid aan de slag te gaan! Zo zorg je ervoor dat je ze de tools en de motivatie biedt die ze nodig hebben.

Bekijk het webinar hier terug.