Onze partners

Alleen ga je sneller, samen kom je verder. Om samen meer te bereiken slaan wij de handen in een.

Zo bouwen we samen aan een toekomst waarin iedereen de kans krijgt om digitaal vaardig en succesvol te zijn.

Door samen te werken met bedrijven die dezelfde waarden delen en expertise bezitten, vergroten we onze impact en bieden we complete, duurzame oplossingen voor de uitdagingen van vandaag en morgen.

Heb je ook een interessant project voor een samenwerking? Neem contact op met ons hoofdkantoor.

"Vandaag de dag is het belangrijker dan ooit om over de juiste vaardigheden te beschikken die passen bij de 21e-eeuwse samenleving.”

Anke den Ouden

CEO Microsoft Nederland

De missie van Microsoft is om iedereen in staat te stellen het maximale uit zichzelf te halen met behulp van technologie. Dit doen zij middels het initiatief Microsoft Dream Space, waar dé codeerschool inhoudelijk invulling aan geeft.

Met hen werken we al samen

Lees meer over de partners van dé codeerschool.