Vacature: vakleerkracht digitale geletterdheid

Wil jij als starter of student leerlingen vaardigheden bijbrengen die passen bij de digitale wereld van vandaag en morgen? Dat kan bij Dé Codeerschool.
Dé Codeerschool zet zich in voor het bevorderen van digitale gelijkheid door elke leerling de essentiële digitale vaardigheden en bewustzijn bij te brengen voor hun toekomstige carrières. Want in onze hedendaagse samenleving, waar technologie en media een cruciale rol spelen, is het van belang om digitaal geletterd te zijn. Dé Codeerschool is de expert op het gebied van digitale geletterdheid, en samen met jou en onze partnerships willen we het onderwijs klaar maken voor morgen!

Bij de overgang naar het nieuwe kernvak Digitale Geletterdheid biedt Dé Codeerschool expertise in maatwerk advies, visie- en beleidsvorming en implementatie met inzet van workshops, scans en eigen vakleerkrachten. En daarom zoeken wij jou!

Ervaring met digitale geletterdheid is niet vereist.

Dé leraar digitale geletterdheid bij Dé Codeerschool

Je verzorgt voor diverse projecten didactisch sterk onderwijs aan leerlingen van het primair-, voortgezet- of speciaal onderwijs. Je geeft dan als leraar les op (diverse) scholen in digitale geletterdheid en enthousiasmeer je leerlingen. Zo kun je bijvoorbeeld één dag per week ingezet worden bij de ene school, 2 dagen bij een andere en doe je af en toe een invalklus – dit is allemaal afhankelijk van de behoefte van onze klanten.

Bij Dé Codeerschool zorgen wij ervoor dat leerkrachten de juiste begeleiding krijgen om uitval te voorkomen. Dit zorgt er niet alleen voor dat jij als startende leerkracht beter op je plek zit, ook draagt het bij aan je professionele ontwikkeling, verhoogt het de onderwijskwaliteit en draagt ervaring bij Dé Codeerschool bij aan jouw loopbaan.

Wie wij zoeken:

• bij voorkeur heb je een diploma in de richting van onderwijs: pabo, lerarenopleiding, ALO, leraar basisonderwijs en ben je lesbevoegd. Ook verwelkomen we studenten in deze richting voor een bijbaan;
  • je hebt ervaring voor de klas, beschikt over didactische vaardigheden en bent in staat 30 leerlingen op een zelfverzekerde wijze onder controle te houden;
  • je vindt het leuk om te schakelen tussen diverse projecten en/of scholen;
  • je bent bereid je te ontwikkelen in digitale geletterdheid;
  • je houdt technologische en educatieve trends in de gaten en neemt het mee in de ontwikkeling van onze lessen;
  • je bent betrouwbaar, gedreven, geduldig, enthousiast en hebt een passie voor lesgeven!

Wij bieden:

• Bij voorkeur een zzp/freelance overeenkomst of overeenkomst van opdracht bij Dé Codeerschool, of een parttime dienstverband;
  • een afwisselende rol of bijbaan voor 8 tot 32 uur per week in een maatschappelijke relevante omgeving;
  • een passend uurtarief of een salaris tussen €2.500 en €3.500 bruto per maand, afhankelijk van ervaring;
  • een functie met veel afwisseling waarin we de administratie tot een minimum beperken.

Interesse?

Word jij geraakt door deze maatschappelijke taak, krijg jij energie van het werken met leerlingen en sta jij zelfverzekerd voor een klas? Solliciteer dan direct met CV en motivatie via manon@codeerschool.nl en laat weten waarom wij een goede match zijn!