Vacature: stagiair recruitment

Bij Dé Codeerschool zetten we ons in voor duurzaam onderwijs door scholen te ondersteunen bij de implementatie van het nieuwe kernvak digitale geletterdheid. We geloven dat deze digitale vaardigheden cruciaal zijn voor het succes van leerlingen, zowel nu als in de toekomst. Onze benadering kenmerkt zich door maatwerktrajecten en diepgaande samenwerkingen met onderwijsinstellingen. Als stagiair bij ons draag je bij aan een toekomst waarin elke leerling digitaal vaardig is.

Jouw rol

Als stagiair recruitment speel je een cruciale rol in het aantrekken van nieuw onderwijstalent dat onze missie en visie ondersteunt. Je werkt samen met de teamleider om effectieve wervingsstrategieën te ontwikkelen en uit te voeren. Jouw inspanningen dragen direct bij aan de groei en het succes van onze organisatie, door te zorgen dat we de juiste mensen aan boord hebben om onze doelen te bereiken.

Verantwoordelijkheden

• Ondersteunen bij het gehele wervingsproces, van vacatureplaatsing tot aanname.
  • Actief zoeken naar en benaderen van potentiële kandidaten via diverse kanalen.
  • Voorbereiden en plaatsen van vacatureteksten op relevante platforms.
  • Eerste screening van sollicitaties en het voeren van kennismakingsgesprekken.
  • Coördineren van sollicitatiegesprekken.
  • Bijhouden van recruitmentdata en het optimaliseren van wervingsprocessen.
  • Adviseren over werkprocesverbeteringen en deze doorvoeren
  • Assisteren bij hr-werkzaamheden, bijvoorbeeld het (door-)ontwikkelen van het personeelshandboek

Wij zoeken iemand die:

• Een studie volgt in de richting van Human Resource Management, of een vergelijkbare opleiding.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden bezit en goed kan samenwerken in een team.
  • Snel leert, proactief is en een hands-on mentaliteit heeft.
  • Planmatig en gestructureerd te werk gaat en actief informatie haalt en deelt.
  • Ervaring en affiniteit met sociale media platforms is een pré.
  • Affiniteit heeft met onderwijs en digitale geletterdheid is een pré

Wij bieden:

• Een inspirerende stageplek waar je écht impact kunt maken op het onderwijs van morgen én waarbij je een sterke groei van een bedrijf kan meemaken.
  • De kans om praktische ervaring op te doen in recruitment binnen een snelgroeiende onderwijsgerichte organisatie.
  • Een marktconforme stagevergoeding.
  • Een stageplaats waarbij je ten minste 3 dagen voltijd meewerkt, bij voorkeur 4 dagen.

Interesse?

Wil je een inspirerende stageplek waar je écht impact kunt maken op het onderwijs van morgen én een sterke groei van een bedrijf kunt meemaken? Ben jij de gedreven en communicatief sterke stagiair recruitment die wij zoeken? Stuur dan je CV en motivatiebrief, waarin je jouw affiniteit met recruitment toelicht, naar manon@codeerschool.nl. We nodigen je graag uit om samen te werken aan de toekomst van het onderwijs!