Werken bij Dé Codeerschool

Wil jij leerlingen leren programmeren of leren omgaan met de digitale wereld van morgen? Bij Dé Codeerschool maken we ons daar hard voor. Wij geloven namelijk dat digitale geletterdheid de sleutel is tot een veelbelovende toekomst voor elke leerling. Daarom strijden wij voor het creëren van een omgeving waarin elke leerling, ongeacht de achtergrond, voorbereid wordt op een wereld waar de technologie van morgen centraal staat door leraren en leerlingen digitaal vaardiger te maken. We voorzien hen van de ‘21e-eeuwse vaardigheden’ volgens het SLO, o.a. door het inzetten van vakleerkrachten, schrijven van visie en beleid en hulp bij de implementatie van het vakdomein digitale geletterdheid.

Voor een rol bij Dé Codeerschool is het geen probleem als je nog niets van de inhoud digitale geletterdheid’ weet: Dé Codeerschool is expert en kan jou alles leren wat nodig is voor deze rol!

Openstaande vacatures

Wij hebben op dit moment diverse vacatures openstaan. Wil je een inspirerende werkplek waar je écht impact kunt maken op het onderwijs van morgen én een sterke groei van een bedrijf kunt meemaken? Bekijk dan onze vacatures. Dé Codeerschool biedt expertise in maatwerk advies, visie- en beleidsvorming en implementatie met inzet van workshops, scans en eigen vakleerkrachten.

Vacatures:

Vacatures op