Whitepaper Digitale Geletterdheid

Ontdek hoe je digitale geletterdheid succesvol implementeert op jouw school.

Dé codeerschool biedt jou met het Whitepaper Digitale Geletterdheid alle informatie die je nodig hebt om je leerlingen optimaal voor te bereiden op een steeds digitaler wordende wereld.

In dit whitepaper vind je een gestructureerd stappenplan, succesverhalen van scholen die al vooruitgang boeken, en concrete tools die je direct kunt inzetten.

Bereid je leerlingen voor op de toekomst, versterk hun digitale vaardigheden en draag bij aan meer kansengelijkheid binnen jouw school.

Ontvang de whitepaper

Volg de checklist implementatie digitale geletterdheid en maak een vliegende start!

Volg ons op LinkedIn!

Volg ons op LinkedIn voor updates, waardevolle inzichten en tips van onze experts.

Zo helpen wij jou om op de hoogte te blijven van de nieuwste actualiteiten en ontwikkelingen. Sluit je aan bij onze community en mis niets van wat er speelt rondom digitale geletterdheid!